Perakendecilikte yer seçimi ile ilgili bir önceki yazıda bellibaşlı karar verme modelleri ile ilgili Doç.Dr. Kenan Aydın’a ait bir yazıyı yayınlamıştım. Konu ile ilgili uygulamanın nasıl yapılacağını içeren bir çalışmaya bakalım. Case Study’de Analitik Hiyerarşi Proses (AHP) yöntemi ve Expert Choice adlı bir yazılım, karar analizi sürecinde ise Analitik Hiyerarşi Proses (AHP) adlı bir yöntem kullanılmış. Böylece 3 alternatif alışveriş merkezi lokasyonunun (Ümraniye, Fulya, Beylikdüzü) 11 kritere göre değerlendirilmesi yapılmış. 
Konu ile ilgili İstanbul Ticaret Üniversitesi bünyesinde yapılan bir araştırmaya alttaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.
S. Yüksel
http://www.qfdturkiye.org/frames/KFG21-Vedat%20Zeki%20Yenen.pdf